Kerst cadeautjes uitdelen - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van One Him - WaarBenJij.nu Kerst cadeautjes uitdelen - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van One Him - WaarBenJij.nu

Kerst cadeautjes uitdelen

Door: Melody

Blijf op de hoogte en volg One

24 December 2017 | Brazilië, São Paulo

Weer een bijzonder mooie dag. Wat een geweldige God dienen wij.

We waren al vroeg in de veertjes om richting de kerk van Pastor Aloiso te gaan om One Basics training te geven. Ook hier hebben wij de aanwezigen in de kerk opgebouwd met openbaringskennis o.a. hoe te bidden in autoriteit, uit te stappen in geloof en de doop in de Heilige Geest. Johan bemoedigt de mensen om uit te stappen in geloof en hetgeen wat hen zojuist geleerd is in praktijk te brengen. Te bidden voor elkaar en anderen. Dit hebben we ook gelijk gedaan met hen, en ook hier is Gods Liefde en hand hierin te zien. Men stapte uit in geloof en stonden in autoriteit door elkaar de handen op te leggen. Ook hebben we een aantal mogen dopen in de Heilige Geest.

Al snel zijn we met de groep van One In Him en degenen die zojuist de One Basic training hebben gekregen op pad gegaan, de straat op en de favella’s in om te flyeren voor het grote Event voor Kerstavond. We hadden ook een met zijn allen een t-shirt aan met de tekst ‘Posso orar por voce’ (mag ik voor je bidden?).

Samen trokken we door de wijk heen, de geur, de atmosfeer, de mensen het was indrukwekkend. We kregen mensen enthousiast om op het event te komen en na verloop van tijd trokken we terug naar de kerk. We konden ons nog even voorbereiden op een hectisch uurtje. 150 kinderen konden hun kleding en speelgoed ophalen. Wat een dankbaarheid, kleding werd gepast, speelgoed werd uitgepakt. Ze kregen er geen genoeg van met het speelgoed en alle autootjes werden uitvoering getest. Wat mooi om dankzij jullie giften zoveel kinderen blij te maken! Obrigado.

Na een uur was de berg kleding en speelgoed uitgedeeld en we konden ons opmaken voor de terugreis. Aangezien de keuken op het project in gebruik was moesten we maar langs de mac-donald. Snel een burger naar binnen en weer verder.

Thuis gekomen ging een deel van de groep nog even 45 kilo aardappels schillen, we hoeven ons niet te vervelen. Hierna maar gauw op bed want morgen staat weer een vol programma op ons te wachten.

• 25 December 2017 - 22:34

Olof Velt:

De liefde van Jezus Christus uitdelen, ook aan de kinderen. Geweldig!

• 31 December 2017 - 20:09

Corry V D Glind:

Hallo daar ver weg. Was/is het een belevenis om te kunnen helpen kinderen en mensen BLIJ te maken De mogen vertellen van het kind dat is geboren om ons te leren Vrij en Frank te kunnen mogen leven in zijn naam
    Er is een verslag wat ik heb kunnen vinden om jullie te volgen,maar ik hoor later wel van jullie. Voor nu een Mooie gedachten bij de jaarwisseling en Goede Gezondheid om dit werk te mogen voort zetten in 2018.
    Tot. Dan HG Corry

Verslag uit: Brazilië, São Paulo

Gods stem volgen naar Brazilië

De One in Him Foundation vertrekt over een aantal weken voor de tweede keer naar Brazilië. We gaan met een groep van 8 personen terug naar Sao Paulo, Mairipora.

Allart zal weer mee gaan, Hennie en Wilma, Dennis en Kaya, JJ, en Johan en ik.

Na de reis in Oktober, hebben we na veel gebed, gesprekken en nadenken besloten om een project op te gaan zetten in Brazilië. God liet ons zien dat het mooi is om ergens liefde te laten zien, maar dat het nog mooier is om die liefde handen en voeten te geven. Dus niet "erin en eruit", maar gaan kijken naar manieren om te "blijven zaaien".

We zijn nu dus bezig met de aankoop van een stukje grond om daar een project op te gaan zetten met verschillende doelstellingen. Hoofddoel uiteraard Gods Liefde zaaien!

In de komende weken, zal ik u op de hoogte houden van de voorbereidingen en tijdens de reis natuurlijk zal er regelmatig een blog online komen.

We gaan proberen om via Facebook regelmatig even 'live' in de lucht te komen. Zoek even een Facebook pagina van de One in Him Foundation en "like' ons. Dan blijf je ook daar op de hoogte van wat er allemaal gebeurt.

As zaterdag trappen we af met een Saturday Night Mission avond in Naarden. Voor meer info hierover, kijk ook even op de Facebook pagina van de OiH Foundation. Wil je aanwezig zijn hierbij? stuur dan even een mail naar brenda@oneinhimfoundation.com

Volgende week komen we voor de 2de keer als groep bij elkaar en zal ik weer een kort verslag online zetten! Met foto van de groep!