En weer thuis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van One Him - WaarBenJij.nu En weer thuis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van One Him - WaarBenJij.nu

En weer thuis!

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg One

11 Januari 2017 | Nederland, Amsterdam

En dan ben je ineens weer thuis. En missen er een aantal dagen reisverslag. In Mairipora hadden we geen internet, dus bleven de verslagen een beetje op de achtergrond. Vandaar nu een verslag van de laatste paar dagen.

Het waren dagen van afscheid nemen, van terugblikken, van elkaar bemoedigen en bidden samen.

Zondagmorgen werd een deel van ons opgehaald om richting Mairipora te gaan. De Braziliaanse groep wilden een afscheidsdag met ons hebben. Dus moest er gegeten worden samen en nog 1 nachtje kamperen op zolder! Aangezien ons missie programma erop zat, gaven we hier graag gehoor aan.

We hebben dan ook een prachtige dag/avond gehad met een heerlijke braziliaanse BBQ en niet te vergeten een terugblik op de afgelopen tijd.

Iedereen heeft gedeeld, wat de afgelopen 2 weken voor een ieder persoonlijk betekent heeft. Het was zo mooi om te zien dat wij, maar ook de braziliaanse groep, zo veel ontvangen hadden. De liefde van God kwam aan alle kanten naar buiten.

Wat op mij ontzettend veel indruk heeft gemaakt, waren de getuigenissen van de braziliaanse groep, dat ze hun geloof weer hadden terug gevonden, weer vertrouwen kregen in Jezus. Dat ze zagen dat hun geloof niet afhankelijk was van hun kerken, maar dat ze weer mochten leunen op Hem. Dat ze de Liefde weer gevonden hadden. Erg indrukwekkend. Veel emoties!

De laatste dag hebben we doorgebracht met kijken hoe nu verder. God heeft een plan met Brazilië en de One in Him Foundation wil daar graag iets in betekenen. We nemen dus ideeën mee naar huis, en gaan bidden over wat nu verder....

Bovenstaande, staat al een tijdje op in concept, maar nooit online gezet. Vandaag was ik eens aan het kijken naar dit blog omdat de volgende reis alweer op komst is....

En die reis gaat ook weer naar Brazilië, we volgen Gods stem, zijn bezig om een stuk land aan te kopen, om daar een project op te zetten, voor de mensen uit de favellas.

Ik ga vast een aanvang maken met een nieuw blog voor de nieuwe reis, maar daarin de details van het nieuwe project!

We willen langs deze weg, nogmaals iedereen bedanken die ons heeft gesteund met gebed, financieel steun en aandacht.
En we hopen dat jullie ons op onze nieuwe reizen ook weer zullen steunen!

Johan en Brenda
One in Him Foundation